Вверх

Навігацію на Дніпрі продовжили, але не всім

Андрій Муравський  14 листопада 2019
В останні роки на внутрішніх водних шляхах України фіксувалося зростання перевезень. У 2016 році це було 6,4 млн тонн вантажів, в 2017-му — 8,1 млн тонн, в 2018-му — 9,9 млн тонн. Цього року перевезення по ВВШ перевалять...

Яким був вантажообіг морських портів у 1990 році

Костянтин Ільницький  05 листопада 2019
Рівня вантажообігу 1990 року українські морські порти досягли лише в 2004 році

Як ТІС зустрічав перше судно нового фідерного сервісу

Андрій Муравський  18 жовтня 2019
Порт ТІС прийняв перше судно щотижневого фідерного сервісу за маршрутом ТІС — Поті — ТІС. «Порти України» зустрічали його в «Південному»

ТОП-20 приватних портових операторів України 2018

Ігор Гошовський, Андрій Муравський, Максим Баженов  17 жовтня 2019
Перша двадцятка приватних стивідорів перевалила 65% всіх вантажів у портах України у 2018 році. Які це компанії

Річкова реформа: про що ідеться в новому законопроекті

Андрій Муравський  04 жовтня 2019
Як пропонує реформувати річкову галузь новий законопроект про внутрішній водний транспорт

Річкова реформа: чому противників іноземного прапора додалося

Андрій Муравський  26 вересня 2019
Допуск флоту під іноземним прапором до каботажу, проти якого виступав «Нібулон», раптом став важливим каменем спотикання і для інших великих гравців. Потрібний ринку законопроект занадто довго не приймався, тож зернотрей...

Фактчекінг: у чому лукавить Юрій Лавренюк

Ігор Гошовський  25 вересня 2019
Ми попросили віце-президента Морської Палати Івана Ніякого, а також засновника Risoil Шоту Хаджишвілі, перевірити коментарі Юрія Лавренюка для Лігабізнесінформ на факти.

Як податківці «кошмарять» найбільшого контейнерного експедитора України ― інтерв'ю директора GOL

Ігор Гошовський  24 вересня 2019
Це перейшло вже в традицію ― кілька років поспіль у серпні до головного офісу «Глобал Оушен Лінк» (GOL) вриваються податківці з обшуками, вилучають документи, комп'ютери і натякають керівництву, що треба б потім до них «...

Реформа залізниці: що пропонує новий законопроект

Іван Киричевський  19 вересня 2019
З 1 січня 2022 року Україна може отримати повністю конкурентний ринок залізничної логістики. Втім, текст законопроекту має декілька неузгодженостей. Якщо їх не усунути, УЗ зможе зберегти за собою фактичну монополію

Віце-президент Морської Палати: Про злочин, покарання і вільний ринок

Валентина Михайлова  18 вересня 2019
Звільнення капітанів портів, нелегітимне дипломування моряків, поспішна спроба об'єднати наукові галузеві інститути, проблеми з Регістром судноплавства, загроза санкцій Паризького меморандуму — всі ці виклики вимагають а...

«Чорноморський контейнерний саміт — 2019»: показники регіону ідуть вгору

 16 вересня 2019
В Одесі 12 вересня 2019 року відбувся XIII міжнародний «Чорноморський контейнерний саміт — 2019».

Як запускали в роботу термінал Neptune у «Південному» — фоторепортаж

Андрій Муравський  10 вересня 2019
У морському порту «Південний» в п'ятницю відбулося офіційне відкриття зернового терміналу компанії MV Cargo. Його поєднали з 25-річчям ТІСа. «Порти України» побували на цій грандіозній події. Таким красивим порт ми ще ні...

Як паливні санкції вплинуть на завантаження українських нафтотерміналів

Андрій Муравський  27 серпня 2019
Морське постачання через порти зможе відвоювати 5% ринку дизеля. До того ж російський продукт може піти з віддалених південних регіонів, де його продажі стануть неприбутковими.

Яких реформ хоче портовий бізнес: репортаж із «Транспортного форуму»

Андрій Муравський  16 серпня 2019
Учасники форма окреслили основні проблеми галузі та шляхи їх розв'язання

Що АМПУ пропонує Зеленському

Андрій Муравський  31 липня 2019
Для АМПУ ключове питання — це зміни в дивідендній політиці, концесія та розвиток власного днопоглиблювального флоту. Які ще пропозиції Вецкаганс спрямував до офісу Зеленського.