Вверх

Як залучити китайських інвесторів

Костянтин Ільницький  18 березня 2019
Збільшення участі китайського бізнесу в українських проектах ― це випадковість чи тенденція? На це питання наш кореспондент попросив відповісти співголову громадської організації «Одеса ― Шанхай 1871» Бориса Волошенкова

Йозеф Рорер про експорт зерна та дерева з Галичини у 1803 році

Ігор Гошовський  12 березня 2019
Австрієць Йозеф Рорер, що подорожував Галичиною у 1803 році залишив чимало цікавих свідчень про економіку краю, який щойно перейшов зі складу Речі Посполитої до Австрійської корони. Наприклад, ось так він описав логістик...

ТОП-20 річкових терміналів України 2018 року

Андрій Муравський  11 березня 2019
Ми зібрали і проаналізували показники перевалки вантажів найбільшими річковими терміналами України і визначили першу двадцятку найбільших.

Двовладдя капітанів у портах: що кажуть експерти з «Морської палати»

 01 березня 2019
Морська адміністрація без відома Мініфраструктури призначила своїх капітанів, на додачу до капітанів від АМПУ. Фактично, порти зараз мають по два капітани, і бізнес не розуміє, у кого просити дозвіл на вхід-вихід судна т...

Як продати зерновий термінал — інтерв'ю партнера Capital Times

Іван Киричевський  26 лютого 2019
Як проходила операція Posco Daewoo і «Орексім Груп», як оцінюється вартість зернового терміналу і який формат інвестування в українські порти найбільш привабливий для іноземних компаній, розповідає керуючий партнер Capit...

Тарієл Хаджишвілі: «Кожне судно знову дається з боєм»

Валентина Михайлова  25 лютого 2019
Корупціонери активно борються за відновлення схеми поборів при контролі баластних вод і придумують нові ходи — розповідає в інтерв'ю «Портам України» віце-президент Морської палати України, директор компанії «Новикъ» Тар...

Два капітани в одному порту: чому так і у кого які функції

Ігор Гошовський, Андрій Мурасвький  18 лютого 2019
Тепер у морських портах офіційно працюють по двоє капітанів. Один — від АМПУ, а інший — від Державної служби безпеки на транспорті. Ми спробували розібратися, хто за що відповідає і чому так сталося.

Від металу до зерна: як виглядає аграрна імперія Posco Daewoo

Ігор Гошовський  13 лютого 2019
Корейська Posco Daewoo до 2020 року має намір збільшити обсяги торгівлі зерном до 8 млн тонн і зайняти 20%-ву частку імпорту продуктів харчування Південної Кореї. Ключову роль в цій стратегії має відіграти Україна.

Вантажообіг портів України 2018: головні тренди

Наталя Риженкова  11 лютого 2019
Три чверті вантажів оброблено приватними операторами, 70 відсотків перевалки йде на експорт

Намити мільярд: «за» і «проти» рішення АМПУ модернізувати днопоглиблювальний флот

Андрій Муравський, Максим Баженов  05 лютого 2019
Рішення АМПУ спрямувати 1,2 млрд грн на модернізацію власного днопоглиблювального флоту на портовому ринку сприйняли критично. Учасники ринку підозрюють, що за їх відрахування створюється чергова схема розпилювання. Адже...

Ступеневі маршрути доставки зерна в порти: думки експертів

Іван Киричевський  30 січня 2019
Аграрії почали домовлятись про спільний вивіз продукції через «кернелівський» Transithub. Як це працює і чи вирішить проблему дефіциту рухомого складу та тяги.

Вантажі азовських портів України в 2018 році: підсумки

Андрій Муравський  28 січня 2019
Як закінчили 2018 рік азовські порти України, і які перспективи. Ми проаналізували результати портів у Маріуполі і Бердянську

Хто, скільки і чого перевіз річками України у 2018 році

Андрій Муравський  23 січня 2019

25 головних подій портової галузі 2018 року

 10 січня 2019
Пропонуємо разом перегорнути календар основних подій і справ, якими жив водний транспорт країни в 2018 році.

Як «керченська криза» вплинула на ставки фрахту

Андрій Муравський  12 грудня 2018
Простоювання через перевірки суден російськими прикордонниками змусили судновласників бути більш вимогливими до фрахтувальників. Ми дізналися, наскільки виросли ставки і як змінилися умови.