Вверх

Київський річковий порт: не піском єдиним

Андрій Муравський  04 лютого 2020
Київський річковий порт можна було б назвати «портом одного вантажу»: в основному, тут із суден і барж перевантажують річковий пісок, який потім розвозять по будівництвах вантажівками або вагонами. Однак, це все ж не єди...

Вартість шлюзування суден виросте удвічі: учасники ринку здивовані

Андрій Муравський  16 січня 2020
Вартість шлюзування суден на Дніпрі може збільшитися удвічі. Відповідний проект постанови опублікувало Міністерство інфраструктури. До 20 січня проект повинен пройти публічне обговорення. Сайт «Порти України» попросив бі...

Модель порт-лендлорд: що запропонував Україні Світовий банк

Андрій Муравський  23 грудня 2019
Нещодавно команда аналітиків Світового банку презентувала чиновникам та представникам портової галузі результати свого дослідження «Про удосконалення управління портовою галуззю України».

Навігацію на Дніпрі продовжили, але не всім

Андрій Муравський  14 листопада 2019
В останні роки на внутрішніх водних шляхах України фіксувалося зростання перевезень. У 2016 році це було 6,4 млн тонн вантажів, в 2017-му — 8,1 млн тонн, в 2018-му — 9,9 млн тонн. Цього року перевезення по ВВШ перевалять...

Як ТІС зустрічав перше судно нового фідерного сервісу

Андрій Муравський  18 жовтня 2019
Порт ТІС прийняв перше судно щотижневого фідерного сервісу за маршрутом ТІС — Поті — ТІС. «Порти України» зустрічали його в «Південному»

Річкова реформа: про що ідеться в новому законопроекті

Андрій Муравський  04 жовтня 2019
Як пропонує реформувати річкову галузь новий законопроект про внутрішній водний транспорт

Річкова реформа: чому противників іноземного прапора додалося

Андрій Муравський  26 вересня 2019
Допуск флоту під іноземним прапором до каботажу, проти якого виступав «Нібулон», раптом став важливим каменем спотикання і для інших великих гравців. Потрібний ринку законопроект занадто довго не приймався, тож зернотрей...

Як запускали в роботу термінал Neptune у «Південному» — фоторепортаж

Андрій Муравський  10 вересня 2019
У морському порту «Південний» в п'ятницю відбулося офіційне відкриття зернового терміналу компанії MV Cargo. Його поєднали з 25-річчям ТІСа. «Порти України» побували на цій грандіозній події. Таким красивим порт ми ще ні...

Як паливні санкції вплинуть на завантаження українських нафтотерміналів

Андрій Муравський  27 серпня 2019
Морське постачання через порти зможе відвоювати 5% ринку дизеля. До того ж російський продукт може піти з віддалених південних регіонів, де його продажі стануть неприбутковими.

Яких реформ хоче портовий бізнес: репортаж із «Транспортного форуму»

Андрій Муравський  16 серпня 2019
Учасники форма окреслили основні проблеми галузі та шляхи їх розв'язання

Що АМПУ пропонує Зеленському

Андрій Муравський  31 липня 2019
Для АМПУ ключове питання — це зміни в дивідендній політиці, концесія та розвиток власного днопоглиблювального флоту. Які ще пропозиції Вецкаганс спрямував до офісу Зеленського.

Річки України в першому півріччі 2019: хто і скільки чого перевіз

Андрій Муравський  25 липня 2019
У першому півріччі 2019 року вантажні перевезення по Дніпру виросли порівняно з аналогічним періодом 2018-го на 42% — до 4,2 млн тонн різних вантажів. «Порти України» розпитали у перевізників про їхні успіхи за час навіг...

Як працюють судна під іноземним прапором на річках України

Андрій Муравський  15 липня 2019

Сергій Бомчак: АМПУ готова конкурувати на днопоглиблювальному ринку

Андрій Муравський  06 червня 2019
Начальник Філії «Днопоглиблювальний флот» АМПУ Сергій Бомчак в інтерв'ю сайту «Порти України» про днопоглиблення на річках, в акваторії портів, флот і найближчі плани.

Як працює зерновий термінал MV Cargo у Південному

Андрій Муравський  28 травня 2019
Все, що ви хотіли знати про термінал MV Cargo у Південному, але не знали у кого спитати. Розповідає технічний директор підприємства Олександр Молотов