Вверх

«Дочка» на виданні: навіщо УЗ створила вагонного оператора

14 листопада 2018   Микола Засядько

«Укрзалізниця» створила власного вагонного оператора UZ Cargo Wagon. Навіщо це їй потрібно і що кажуть з цього приводу на ринку

«Дочка» на виданні: навіщо УЗ створила вагонного оператора

Через пару тижнів «Укрзалізниця» буде відзначати три роки з моменту свого акціонування. За цей період компанія пережила багато перетворень, які, судячи з останніх подій, ще не завершилися. Зокрема, 6 листопада в складі УЗ виникла нова «дочка» — вагонний оператор UZ Cargo Wagon. Нову компанію з мільйонним статутним капіталом очолив Андрій Мірошников, заступник директора філії УЗ «Центр транспортної логістики». Очікується, що UZ Cargo Wagon буде управляти піввагонами, хоч і не всіма. Навіщо ж УЗ потрібна нова компанія?

Працювати по-новому

Ми звернулися з цим питанням до представників бізнесу. «Наскільки я знаю, розбивка «Укрзалізниці» на профільні компанії прописана в її стратегічному плані реформ. З часом в УЗ мають з'явитися компанії, що відповідають за інфраструктуру, тягу, вагони і так далі. Якщо компанія UZ Cargo Wagon створювалася в рамках цієї моделі, безперечно, це буде велике зрушення. Тим паче, новий оператор отримає нові напіввагони, що не може не радувати вантажовідправників в умовах нинішнього дефіциту вагонів і їх зношеності», — відзначає директор з логістики компанії «Дельта Вілмар» Валерій Ткачов.

З ним солідарний і Олександр Ткачук, директор компанії «Квадро Центр». Він також вказує на той факт, що на баланс компанії будуть передані нові вагони: «Коли заходять нові активи, їх краще виділяти в окрему структуру, оскільки доходи від нових активів не йдуть на закриття старих проблемних питань».

Обидва логісти відзначають, що створення вагонної компанії дозволить «Укрзалізниці» заробляти більше. «Вагони, передані на баланс нового оператора, будуть надаватися за вищими цінами, ніж зазвичай», — розповідає Валерій Ткачов.

Створення вагонного оператора дозволить УЗ поглянути на оперування вагонами з точки зору бізнесу

При цьому УЗ буде змушена грати за новими, ринковими правилами. «Оператори вагонів не користуються поняттям «подобова ставка», як це часто робить «Укрзалізниця». Вони використовують ставку за рейс, яка розраховується за іншими правилами. Створення вагонного оператора дозволить УЗ поглянути на оперування вагонами з точки зору бізнесу. Виділений оператор допоможе виявити проблемні місця в тязі і обслуговуванні рухомого складу», — уточнює Олександр Ткачук.

Старі питання

Разом із тим, існує й інша точка зору. Ми поспілкувалися ще з ...

Продолжить чтение...

Качественная независимая журналистика может существовать благодаря поддержке читателей, поэтому продолжение этого материала доступно только нашим подписчикам.

Если вы уже подписаны Войдите в систему
Для юридических лиц Заполните форму
Консультация: pr@runsite.com.ua
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати