Вверх

Топ-20 зернових терміналів України 2018/19 МР

Костянтин Ільницький  25 листопада 2019
Термінали наших морських портів успішно впоралися з «дев'ятим валом» експортного зерна. І основною причиною цього стало як інтенсивне будівництво нових зернових терміналів, так і розвиток «старих».

Що думають у Білорусі про перевезення Дніпро — Чорне море — інтерв'ю

Костянтин Ільницький  20 листопада 2019
Існування в Республіці Білорусь держпідприємства із назвою Білоруське морське пароплавство свідчить про інтерес країни до розвитку судноплавства в морському напрямку. Як з'явилося це підприємство, чим займається і планує...

Яким був вантажообіг морських портів у 1990 році

Костянтин Ільницький  05 листопада 2019
Рівня вантажообігу 1990 року українські морські порти досягли лише в 2004 році

«Світло у віконці» для найбільшого круїзного порту України

Костянтин Ільницький  21 травня 2019
Начальник адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук про прогнози на 2019 рік, долю хвилерізу біля Карантинного молу і будівництво нових причалів в інтерв'ю журналу «Порти України»

Дерегуляцію здужає лише сильна влада

Костянтин Ільницький  08 травня 2019
Колишній заступник міністра інфраструктури, ідеолог і організатор дерегуляції в морській галузі у 2015-2016 роках Юрій Васьков про те, що сьогодні відбувається із дерегуляцією в морській галузі.

Як залучити китайських інвесторів

Костянтин Ільницький  18 березня 2019
Збільшення участі китайського бізнесу в українських проектах ― це випадковість чи тенденція? На це питання наш кореспондент попросив відповісти співголову громадської організації «Одеса ― Шанхай 1871» Бориса Волошенкова

Які зернові термінали побудували в 2018 році та плани на 2019-й

Костянтин Ільницький  21 листопада 2018
Річні потужності українських стивідорних компаній із перевалки зерна оцінюються в 75 млн тонн на рік. У 2019 році вони можуть вирости ще на 7,3 млн тонн.

Торговий флот Чорномор'я: десять років потому

Костянтин Ільницький  17 вересня 2018
Частка торгового флоту країн Чорноморського регіону за десятиліття зменшилася з 1,8% глобального дедвейту до 1%