Вверх

Як залучити китайських інвесторів

Костянтин Ільницький  18 березня 2019
Збільшення участі китайського бізнесу в українських проектах ― це випадковість чи тенденція? На це питання наш кореспондент попросив відповісти співголову громадської організації «Одеса ― Шанхай 1871» Бориса Волошенкова

Двовладдя капітанів у портах: що кажуть експерти з «Морської палати»

 01 березня 2019
Морська адміністрація без відома Мініфраструктури призначила своїх капітанів, на додачу до капітанів від АМПУ. Фактично, порти зараз мають по два капітани, і бізнес не розуміє, у кого просити дозвіл на вхід-вихід судна т...

Як продати зерновий термінал — інтерв'ю партнера Capital Times

Іван Киричевський  26 лютого 2019
Як проходила операція Posco Daewoo і «Орексім Груп», як оцінюється вартість зернового терміналу і який формат інвестування в українські порти найбільш привабливий для іноземних компаній, розповідає керуючий партнер Capit...

Два капітани в одному порту: чому так і у кого які функції

Ігор Гошовський, Андрій Мурасвький  18 лютого 2019
Тепер у морських портах офіційно працюють по двоє капітанів. Один — від АМПУ, а інший — від Державної служби безпеки на транспорті. Ми спробували розібратися, хто за що відповідає і чому так сталося.

Намити мільярд: «за» і «проти» рішення АМПУ модернізувати днопоглиблювальний флот

Андрій Муравський, Максим Баженов  05 лютого 2019
Рішення АМПУ спрямувати 1,2 млрд грн на модернізацію власного днопоглиблювального флоту на портовому ринку сприйняли критично. Учасники ринку підозрюють, що за їх відрахування створюється чергова схема розпилювання. Адже...

25 головних подій портової галузі 2018 року

 10 січня 2019
Пропонуємо разом перегорнути календар основних подій і справ, якими жив водний транспорт країни в 2018 році.

Топ-25 зернових терміналів України

 25 листопада 2018
Чотири з п'яти найбільших зернових терміналів України контролюють агрохолдинги. Як виглядає рейтинг стивідорних компаній за обсягами перевалки хлібних вантажів в 2017/18 МР. Хто зумів наростити перевалку, а хто пішов в м...

Які зернові термінали побудували в 2018 році та плани на 2019-й

Костянтин Ільницький  21 листопада 2018
Річні потужності українських стивідорних компаній із перевалки зерна оцінюються в 75 млн тонн на рік. У 2019 році вони можуть вирости ще на 7,3 млн тонн.

Як «Контейнерний термінал Одеса» готується до майбутніх викликів

Марк Шевченко  29 жовтня 2018
Менеджмент «Контейнерний термінал Одеса» розробив програму КТО-2021. Про це на 12-му міжнародному «Чорноморському контейнерному саміті» розповів президент компанії «КТО» Філіп Свенс. Наводимо ключові тези.