Вверх

Яких реформ хоче портовий бізнес: репортаж із «Транспортного форуму»

Андрій Муравський  16 серпня 2019
Учасники форма окреслили основні проблеми галузі та шляхи їх розв'язання

Що АМПУ пропонує Зеленському

Андрій Муравський  31 липня 2019
Для АМПУ ключове питання — це зміни в дивідендній політиці, концесія та розвиток власного днопоглиблювального флоту. Які ще пропозиції Вецкаганс спрямував до офісу Зеленського.

Що кажуть глобальні банки про порти України

Андрій Муравський, Максим Баженов  03 червня 2019
Наводимо виступ представників ЄБРР та Світового Банку на форумі Grain Ukraine 2019 і «Портовому форумі», які пройшли в Одесі у травні

Як працює зерновий термінал MV Cargo у Південному

Андрій Муравський  28 травня 2019
Все, що ви хотіли знати про термінал MV Cargo у Південному, але не знали у кого спитати. Розповідає технічний директор підприємства Олександр Молотов

«Світло у віконці» для найбільшого круїзного порту України

Костянтин Ільницький  21 травня 2019
Начальник адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук про прогнози на 2019 рік, долю хвилерізу біля Карантинного молу і будівництво нових причалів в інтерв'ю журналу «Порти України»

Дерегуляцію здужає лише сильна влада

Костянтин Ільницький  08 травня 2019
Колишній заступник міністра інфраструктури, ідеолог і організатор дерегуляції в морській галузі у 2015-2016 роках Юрій Васьков про те, що сьогодні відбувається із дерегуляцією в морській галузі.

Рік Морській Палаті України: чого вже вдалося досягти

Андрій Муравський  15 квітня 2019
Ми зустрілися з виконавчим віце-президентом Морської Палати України В'ячеславом Кисловським, щоб поговорити про те, які актуальні проблеми галузі зараз вирішує ця організація і які плани на найближче майбутнє.

За рахунок чого зростає перевалка в портах України: огляд першого кварталу 2019

Наталя Риженкова  15 квітня 2019
Продовжує зростати експорт і частка приватних стивідорів. Найбільші темпи зростання у Херсонського порту

Як залучити китайських інвесторів

Костянтин Ільницький  18 березня 2019
Збільшення участі китайського бізнесу в українських проектах ― це випадковість чи тенденція? На це питання наш кореспондент попросив відповісти співголову громадської організації «Одеса ― Шанхай 1871» Бориса Волошенкова

Двовладдя капітанів у портах: що кажуть експерти з «Морської палати»

 01 березня 2019
Морська адміністрація без відома Мініфраструктури призначила своїх капітанів, на додачу до капітанів від АМПУ. Фактично, порти зараз мають по два капітани, і бізнес не розуміє, у кого просити дозвіл на вхід-вихід судна т...

Як продати зерновий термінал — інтерв'ю партнера Capital Times

Іван Киричевський  26 лютого 2019
Як проходила операція Posco Daewoo і «Орексім Груп», як оцінюється вартість зернового терміналу і який формат інвестування в українські порти найбільш привабливий для іноземних компаній, розповідає керуючий партнер Capit...

Два капітани в одному порту: чому так і у кого які функції

Ігор Гошовський, Андрій Мурасвький  18 лютого 2019
Тепер у морських портах офіційно працюють по двоє капітанів. Один — від АМПУ, а інший — від Державної служби безпеки на транспорті. Ми спробували розібратися, хто за що відповідає і чому так сталося.

Намити мільярд: «за» і «проти» рішення АМПУ модернізувати днопоглиблювальний флот

Андрій Муравський, Максим Баженов  05 лютого 2019
Рішення АМПУ спрямувати 1,2 млрд грн на модернізацію власного днопоглиблювального флоту на портовому ринку сприйняли критично. Учасники ринку підозрюють, що за їх відрахування створюється чергова схема розпилювання. Адже...

25 головних подій портової галузі 2018 року

 10 січня 2019
Пропонуємо разом перегорнути календар основних подій і справ, якими жив водний транспорт країни в 2018 році.

Топ-25 зернових терміналів України

 25 листопада 2018
Чотири з п'яти найбільших зернових терміналів України контролюють агрохолдинги. Як виглядає рейтинг стивідорних компаній за обсягами перевалки хлібних вантажів в 2017/18 МР. Хто зумів наростити перевалку, а хто пішов в м...