Вверх

Коронавірус вносить корективи в теорію і практику морського права

Артем Сергієв  14 лютого 2020
Аналітики очікують «значною мірою» переривання бізнесу з боку коронавірусу і повідомляють, що вони вже починають бачити заяви про форс-мажорні обставини з боку китайських компаній, які беруть участь у міжнародних перевез...

Вартість шлюзування суден виросте удвічі: учасники ринку здивовані

Андрій Муравський  16 січня 2020
Вартість шлюзування суден на Дніпрі може збільшитися удвічі. Відповідний проект постанови опублікувало Міністерство інфраструктури. До 20 січня проект повинен пройти публічне обговорення. Сайт «Порти України» попросив бі...

Як передати морське судно між українськими фрахтівниками і не сісти на митну мілину?

Андрій Петров  03 грудня 2019
Про проблеми бізнесу з митницею і колізії у митному законодавстві розповідає директор митно-брокерської компанії Port Clearance Олександр Гладилин.

Що думають у Білорусі про перевезення Дніпро — Чорне море — інтерв'ю

Костянтин Ільницький  20 листопада 2019
Існування в Республіці Білорусь держпідприємства із назвою Білоруське морське пароплавство свідчить про інтерес країни до розвитку судноплавства в морському напрямку. Як з'явилося це підприємство, чим займається і планує...

Навігацію на Дніпрі продовжили, але не всім

Андрій Муравський  14 листопада 2019
В останні роки на внутрішніх водних шляхах України фіксувалося зростання перевезень. У 2016 році це було 6,4 млн тонн вантажів, в 2017-му — 8,1 млн тонн, в 2018-му — 9,9 млн тонн. Цього року перевезення по ВВШ перевалять...

Річкова реформа: про що ідеться в новому законопроекті

Андрій Муравський  04 жовтня 2019
Як пропонує реформувати річкову галузь новий законопроект про внутрішній водний транспорт

Річкова реформа: чому противників іноземного прапора додалося

Андрій Муравський  26 вересня 2019
Допуск флоту під іноземним прапором до каботажу, проти якого виступав «Нібулон», раптом став важливим каменем спотикання і для інших великих гравців. Потрібний ринку законопроект занадто довго не приймався, тож зернотрей...

Річки України в першому півріччі 2019: хто і скільки чого перевіз

Андрій Муравський  25 липня 2019
У першому півріччі 2019 року вантажні перевезення по Дніпру виросли порівняно з аналогічним періодом 2018-го на 42% — до 4,2 млн тонн різних вантажів. «Порти України» розпитали у перевізників про їхні успіхи за час навіг...

Як працюють судна під іноземним прапором на річках України

Андрій Муравський  15 липня 2019

Сергій Бомчак: АМПУ готова конкурувати на днопоглиблювальному ринку

Андрій Муравський  06 червня 2019
Начальник Філії «Днопоглиблювальний флот» АМПУ Сергій Бомчак в інтерв'ю сайту «Порти України» про днопоглиблення на річках, в акваторії портів, флот і найближчі плани.

Трансшип домігся виключення запису про затримання судна з системи Чорноморського меморандуму як незаконної

 29 травня 2019
Процедура оскарження результатів перевірки PSC досить складна, і справа «Greendale» перша, яка доведена до виключення запису з системи Чорноморського меморандуму.

Хто, скільки і чого перевіз річками України у 2018 році

Андрій Муравський  23 січня 2019

Як «керченська криза» вплинула на ставки фрахту

Андрій Муравський  12 грудня 2018
Простоювання через перевірки суден російськими прикордонниками змусили судновласників бути більш вимогливими до фрахтувальників. Ми дізналися, наскільки виросли ставки і як змінилися умови.

Фактчекінг: як лукавить Міністр екології

 07 грудня 2018
Ми попросили експертів портової галузі прочитати колонку міністра екології Остапа Семерака, де він виправдовує свавілля екологічних інспекторів у портах, і виявили низку неправдивих фактів і тез.

Як портовий бізнес відреагував на судову перемогу над інспекторами УТБ

Андрій Муравський  06 грудня 2018
Із системою поборів у портах можна боротися: як відреагували учасники портового ринку на перемогу «Трансшип» в суді над інспекторами «Укртрансбезпеки», і що буде далі?