Водневе пальне у судноплавстві: вже близько
04 листопада 2018 Марк Шевченко
Журналісти World Maritime News взяли інтерв'ю у Тревера Кеннеді, голови і головного виконавчого директора компанії Joi Scientific. Він розповів про водень як пальне майбутнього. Його компанія зі штаб-квартирою у Флориді є провідним розробником ефективної технології видобування водню зі звичайної води.

Морська індустрія підійшла до того моменту свого розвитку, коли вибір правильного шляху так чи інакше пов'язаний з цілями декарбонізації. Зокрема, як відомо, кліматична стратегія IMO спрямована на зниження викидів парникових газів суднами загалом принаймні на 50% до 2050 року. Представники судноплавної галузі тепер ламають голову над тим, як досягти цієї мети.
Зрозуміло, що основний тягар розробки нової стратегії лежить на плечах інженерів і технологів, які повинні запропонувати рішення, покликані скоротити рівень емісії СО2, для чого, ймовірно, знадобляться суднові двигуни нових оригінальних проектів. Очевидно, що зміни в індустрії будуть радикальними. Однак ключовим фактором руху в бік зниження викидів є використання чистого пального.
Шкідливі викиди будуть нульовими
«Намір IMO до 2050 року скоротити загальний обсяг викидів СО2 на 50% — важливий крок для приведення морської галузі у відповідність до Паризької кліматичної угоди. Для виконання цих зобов'язань вкрай важливо, щоб...
Продолжить чтение...
Качественная независимая журналистика может существовать благодаря поддержке читателей, поэтому продолжение этого материала доступно только нашим подписчикам.