Вверх

Водневе пальне у судноплавстві: вже близько

04 листопада 2018   Марк Шевченко

Журналісти World Maritime News взяли інтерв'ю у Тревера Кеннеді, голови і головного виконавчого директора компанії Joi Scientific. Він розповів про водень як пальне майбутнього. Його компанія зі штаб-квартирою у Флориді є провідним розробником ефективної технології видобування водню зі звичайної води.

Водневе пальне у судноплавстві: вже близько

Морська індустрія підійшла до того моменту свого розвитку, коли вибір правильного шляху так чи інакше пов'язаний з цілями декарбонізації. Зокрема, як відомо, кліматична стратегія IMO спрямована на зниження викидів парникових газів суднами загалом принаймні на 50% до 2050 року. Представники судноплавної галузі тепер ламають голову над тим, як досягти цієї мети.

Зрозуміло, що основний тягар розробки нової стратегії лежить на плечах інженерів і технологів, які повинні запропонувати рішення, покликані скоротити рівень емісії СО2, для чого, ймовірно, знадобляться суднові двигуни нових оригінальних проектів. Очевидно, що зміни в індустрії будуть радикальними. Однак ключовим фактором руху в бік зниження викидів є використання чистого пального.

Шкідливі викиди будуть нульовими

«Намір IMO до 2050 року скоротити загальний обсяг викидів СО2 на 50% — важливий крок для приведення морської галузі у відповідність до Паризької кліматичної угоди. Для виконання цих зобов'язань вкрай важливо, щоб...

Продолжить чтение...

Качественная независимая журналистика может существовать благодаря поддержке читателей, поэтому продолжение этого материала доступно только нашим подписчикам.

Если вы уже подписаны Войдите в систему
Для юридических лиц Заполните форму
Консультация: [email protected]
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати