АМПУ розпочала днопоглиблення на підхідному каналі Дністровсько-Царгородського гирла Білгород-Дністровського порту
18 листопада 2019, 11:35

Обсяг робіт на підхідному каналі Дністровсько-Царгородського гирла в 2019 році складе близько 80 тис. кубометрів. Фото: uspa.gov.ua
Самохідний земснаряд «Ріон» філії «Дельта-Лоцман» ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) в суботу розпочав днопоглиблення на підхідному каналі Дністровсько-Царгородського гирла Білгород-Дністровського морського порту.
Як повідомила прес-служба АМПУ, планований обсяг робіт на цій ділянці в 2019 році складе близько 80 тис. кубометрів ґрунту, що дозволить підтримати прохідну осадку на морській частині підхідного каналу порту.
«Через шторми підхідний канал порту інтенсивно заноситься і потребує регулярного поглиблення з вилученням великих обсягів ґрунту», - сказано у повідомленні.
Раніше земснаряд «Скіф» філії «Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ» розпочав роботу на Лиманській частині підхідного каналу порту. Планований обсяг робіт на цій ділянці в 2019 році становить майже 200 тис. кубометрів ґрунту.
Білгород-Дністровський морський порт розташований у південно-західній частині Одеської області в 20 кілометрах від Чорного моря на березі Дністровського лиману на північному заході від Дністровсько-Царгородського гирла. Кількість вантажних причалів — 9, довжина вантажного причального фронту — 1196,5 метра. Відповідно до реєстру АМПУ, портовими операторами є ДП «Білгород-Дністровський морський торговельний порт», ПП «Стивідорна компанія Сенат» і ПП «СВ».
Білгород-Дністровський морський порт у 2018 році скоротив вантажообіг порівняно з 2017 роком на 33,2% — до 235,45 тис. тонн. Питома вага порту у вантажообігу морпортів України склала 0,2% проти 0,3% у 2017 році.
Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал