Вверх

Бердянський порт націлився на перевалку імпортних добрив

19 квітня 2019, 10:12

Скоригований проект фінансового плану ДП «Бердянський морський торговельний порт» (БМТП) на 2019 рік передбачає збільшення площі критих складських приміщень, а також реконструкцію стрілочного переводу №60 і установку геліосистеми. Текст оновленого документа оприлюднений на сайті Міністерства інфраструктури.

Згідно з пояснювальною запискою до документа, держстивідор отримує пропозиції з перевалки вантажів, в тому числі ― імпортної селітри, що вимагають критого зберігання, однак для розміщення таких вантажів відсутня необхідна кількість критих складських площ. «Будівництво нового складу на базі вже існуючого фундаменту дозволить збільшити можливість зберігання вантажів орієнтовно на 2500 тонн ― як одноразового зберігання зернових вантажів, так, в перспективі, і розміщення нового вантажопотоку імпортних мінеральних добрив», ― сказано в пояснювальній записці.

З метою поліпшення роботи залізничного транспорту планується виконати реконструкцію стрілочного переводу №60 із заміною стрілочного переводу марки 1/6 на марку 1/9, що дозволить збільшити радіус кривої і значно зменшити можливість виникнення аварійних ситуацій.

Крім того, для зменшення собівартості 1 Гкал тепла планується установка геліосистеми на будівлі бази відпочинку «Моряк» для часткового заміщення нагріву води та опалення.

Загальна сума капітальних інвестицій залишилася незмінною ― 41,1 млн грн, проте були зменшені витрати на придбання автонавантажувачів на 4,35 млн грн, а також збільшено видатки на капітальне будівництво складу ― на 2,5 млн грн і модернізацію, модифікацію основних засобів ― на 1,85 млн грн (з них 1,2 млн грн ― на реконструкцію залізничних колій; 650 тис. грн ― на установку геліосистеми).

ДП «БМТП» оперує причалами №№1-5 і 7-9 Бердянського морського порту.

Бердянський морський порт розташований у північно-східній частині Бердянської затоки. Включає зовнішній рейд, внутрішній рейд (гавань Бердянськ) і підхідний канал довжиною 20 кілометрів, шириною — 90 метрів, глибиною — 8,55 метра із прохідною осадкою 7,9 метра. Кількість вантажних причалів — 11, довжина вантажного причального фронту — 1798 метрів. Крім ДП «БМТП», в порту працюють портові оператори ТОВ «Нова Хортиця», ТОВ «Агро-клас», ТОВ «Аскет-шиппінг» і ПрАТ «Бердянський завод підйомно-транспортного устаткування».

Бердянський морпорт у 2018 році скоротив вантажообіг у порівнянні з 2017 роком на 24,4% — до 1,812 млн тонн. Питома вага порту у вантажообігу морських портів України склала 1,3% проти 1,8% в 2017 році.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати