Вверх

Екологи затримали судно в Чорноморську

06 грудня 2019, 13:16

Екологи затримали судно в Чорноморську

6 грудня о рибному порту Чорноморська закінчило навантаження судно Shandong Peng Cheng, але вийти в рейс не змогло, оскільки було затримане екологічними інспекторами. Станом на ранок 6 грудня судно перебуває на рейді.

Тиснути на це судно екоінспекція почала ще в середині листопада. «Історія з екоінпекцією, яка кошмарить судно Shandong Peng Cheng в Чорноморську, триває. Ще 19 листопада після того, як весь баласт із судна вже був відкатаний, екоінспектори, ще не піднімаючись на борт, виписали штраф на суму 56 тис. грн, а також наклали заборону на вихід судна з порту. При цьому «Капітан порту» стверджував, що підстав для затримання у нього немає — так як екологи не дотрималися затвердженого порядку», — розповідає директор агентської компанії «Новік» Тарієл Хаджишвілі. Проте, судно сьогодні було офіційно затримане.

Асоціація морських агентів України в листі АМПУ стверджує, що підстав для перевірки судна і його затримання немає. Асоціація виходить із того, що акт перевірки якості води від 20 листопада був отриманий капітаном судна без додатків, в яких повинні бути вказані результати інструментально-лабораторних досліджень фонових показників якості води і проб води, відібраних біля борта судна. «Через грубе порушення процедури контролю «екологами» немає підстав вважати, що джерелом забруднення є саме судно Shandong Peng Cheng», — стверджують в АМАУ.

Крім того, незрозуміло, на якій підставі був виписаний штраф саме на суму 56 тис. грн. До того ж, згідно з базою EQAUSIS це судно жодного разу не було затримане в результаті оглядів інспекторами контролю державних портів в інших портах світу, і до технічного стану судна не було жодних претензій.

Тарієл Хаджишвілі розповідає, що новий порядок взаємодії екоінспецкіі з АМПУ — не розв'язав проблему з поборами екологів у портах України.

«Це лише на короткий час пригальмувало побори. Очевидно, що екоінспекція знайшла точки дотику з екологією АМПУ і, вуаля, побори поновилися з новою силою. Я чую про подібні випадки регулярно з різних портів України. Складність подібних корупційних явищ у тому, що більшість не поспішають розголошувати проблему, адже це велике джерело лівих доходів не тільки для екологів, але також і для агентів», — розповідає він.

Найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати