Вверх

Держстивідор ММТП планує перевалювати контейнери

14 листопада 2019, 11:44

Держстивідор ММТП планує перевалювати контейнери

Згідно з проектом, потужність контейнерного терміналу складе 221 190 TEU. Фото: marport.net

ДП «Маріупольський морський торговельний порт» (ММТП) планує створити на території колишнього вугільновантажного комплексу другого вантажного району спеціалізовані контейнерний і балкерний термінали. Про це ішлося на розширеній нараді в середу за участю керівників ДП «ММТП» і проектантів, повідомила прес-служба держстивідора.

Прес-служба нагадала, що колись один із найсучасніших і найпотужніших вугільновантажних комплексів країни, який займає значні площі на другому вантажному районі, в 2014-2015 роках, у зв'язку зі збройним конфліктом на Донбасі, втратив вантажопотік. До того ж за 40 років експлуатації він морально і фізично застарів, став дуже енерговитратним. А тому був законсервований. У порту протягом кількох років розглядали різні варіанти реконструкції і використання займаних ВПК площ.

Презентований проектантами варіант передбачає створення на причалах №11-13 універсального вантажного комплексу, орієнтованого на можливість перевалки як імпортних, так і експортних навалочних вантажів необхідної номенклатури. Згідно з проектом, повинен відбутися повний демонтаж технологічних ліній і устаткування існуючого ВПК, реконструкція причалу №15 з вирівнюванням лінії його кордону з лінією кордону причалів №16 і 17, реконструкція та переоснащення причалу №14, реконструкція тилових складських майданчиків ВПК під генеральні і контейнерні вантажі. Планується також будівництво двох шляхопроводів, інфрачервоного вагоноразморожувача, реконструкція існуючого вагоноперекидача й існуючих тилових майданчиків причалів №11-13, технологічне переоснащення кордонного вантажного фронту причалів №11-14, створення організованої системи автодоріг, пожежних проїздів між складами і комплексами.

Згідно з проектом, потужність терміналу з переробки навалювальних вантажів складе 7,3 млн тонн щорічно, контейнерного — 221 190 TEU.

До фінансування запропонованого проекту планується залучити приватні інвестиції. За попередніми підрахунками для його реалізації потрібно п'ят років. В результаті Маріупольський порт на своїй досить компактній території зможе якісно, оперативно і технологічно перевантажувати чотири напрямки вантажів: металопродукцію, зернові, генеральні (навалочні) та контейнерні.

«Цей масштабний проект — продовження наших послідовних дій щодо диверсифікації вантажної бази. Для його реалізації, безумовно, знадобляться серйозні приватні інвестиції, а також підтримка держави і міста», — зазначив директор ДП «ММТП» Олександр Олійник.

ДП «ММТП» оперує причалами №1-18 Маріупольського морського порту. Держстивідор у 2018 році скоротив вантажообіг порівняно з 2017 роком на 9,8% — до 5,3 млн тонн.

Маріупольський морський порт розташований у північно-західній частині Таганрозької затоки Азовського моря, в 14 милях від входу в затоку. Акваторія порту включає внутрішній і зовнішній рейди. Кількість вантажних причалів — 18, довжина вантажного причального фронту — 3,657 кілометра.

Маріупольський морпорт у 2018 році скоротив вантажообіг порівняно з 2017 роком на 9,6% — до 5,887 млн тонн. Питома вага порту у вантажообігу морських портів України склала 4,4% проти 4,9% в 2017 році.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати