Вверх

ДП «ОМТП» надаватиме буксирні послуги за єдиним тарифом

13 грудня 2019, 11:32

ДП «Одеський морський торговельний порт» (ОМТП) планує надавати буксирні послуги всім компаніям за єдиним тарифом. Про це заявив в.о. директора ДП «ОМТП» Олексій Мясковський в інтерв'ю виданню «Українська служба інформації — Одеса».

«Нами була заявлена принципово нова можливість роботи в акваторії порту. Тепер ми будемо надавати [буксирні] послуги всім компаніям за єдиним тарифом. Якщо навіть в буксируванні братимуть участь буксири різних компаній, ми будемо отримувати свою частку за тарифом. Ми вже провели кілька таких операцій, порахували їх ефективність і визначили, що десь в 4-5 разів від цих операцій доходи вищі, ніж за попередньою схемою. Таким чином, ці гроші, ця різниця, йдуть до державного бюджету і в дохід підприємства», — повідомив Мясковський.

«З цього приводу у нас був конфлікт із попереднім керівництвом, в тому числі персонально у мене. На жодному документі, який був підписаний у той період, пов'язаний із «буксирувальною схемою», немає мого підпису. На жаль, схема була запущена. Я не впливав на прийняття тих чи інших рішень і міг висловлювати тільки свою позицію як фахівця», — додав він.

Мясковський пояснив, що корупційна «буксирувальна схема» виникла тому, що після реформи 2013 року ринок буксирувальних послуг залишився без регулювання. За його словами, підприємці цим скористалися і зайшли в порти, використовуючи державні буксири. «Схема була вкрай проста: бралися буксири в погодинне використання за невеликі гроші, а послуги вже надавалися приватною компанією — судновласнику. Природно — за іншим тарифом. Різниця при такій операції становила досить серйозні кошти — тисячі доларів, які й осідали у кишенях приватних підприємств», — уточнив Мясковський.

«Цю схему висвітлювали різні ЗМІ, і першою справою нового міністра інфраструктури Владислава Криклія постало завдання зупинити її роботу в найкоротші терміни. Ми вирішили в перший же день мого приходу в порт припинити надання нашим конкурентам буксирів у погодинну оренду», — вказав він.

Раніше Мясковський анонсував плани ДП «ОМТП» до закінчення 2019 року повернути 20-30% ринку буксирних послуг в Одеському морському порту.

ДП «Одеський морський торговельний порт» є портовим оператором Одеського морського порту, проте фактичної стивідорної діяльності не здійснює. Згідно з організаційною структурою держстивідора, затвердженою та погодженою Мінінфраструктури, до складу підприємства входять Портофлот, Відокремлений структурний підрозділ «Судноремонтна верф «Україна», Служба механізації і технології, Інженерна служба, Автобаза, Несамохідна майстерня (ПСМ-650), Служба ІТ-технологій, Відділ закупівель, Навчальний центр, Служба охорони праці та промислової безпеки, соціальні об'єкти, адміністративні підрозділи.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати