Вверх

ДП «ОМТП» планує повернути 30% ринку буксирних послуг в Одеському порту

18 листопада 2019, 13:10

ДП «ОМТП» планує повернути 30% ринку буксирних послуг в Одеському порту

Оновлене керівництво ДП «ОМТП» має намір відновити прибутковість підприємства. Фото: port.odessa.ua

ДП «Одеський морський торговельний порт» (ОМТП) планує до закінчення 2019 року повернути 20-30% ринку буксирних послуг в Одеському морському порту. Про це заявив в.о. директора ДП «ОМТП» Олексій Мясковський на зустрічі з колективом портового флоту держпідприємства минулого тижня.

«Ситуація, в якій опинилося ДП «Одеський порт», близька до критичної. Підприємство вже довгий час працює в «мінус». За результатами дев'яти місяців збитки становлять 80 млн грн (до кінця року можливо виростуть ще на 20 млн грн), а дебіторська заборгованість становить 180 млн грн. Становище складне, але ми знаємо, яким чином розв’язати проблеми», - зазначив Мясковский.

Як повідомила прес-служба адміністрації Одеського морського порту, одним із перших кроків відновлення ефективності держпідприємства стало звільнення попереднього керівництва. До нової команди прийшли перший заступник директора Петро Жуков (в минулому - директор ВСП «Судноверф «Україна»), заступник директора з комерційних питань Ігор Кашубський (займав різні відповідальні посади в порту), заступник директора з економіки Наталія Караджа (в минулому - головний бухгалтер Одеського порту), начальник портового флоту Олександр Антонов (до недавнього часу - капітан Одеського порту).

Згідно з повідомленням, першочергові заходи з відновлення ефективної роботи держпідприємства були підтримані міністром інфраструктури Владиславом Криклієм. Ці заходи «не передбачають ані тотального скорочення робочих місць, ні об'єднання з АМПУ». Єдине завдання, яке стоїть перед колективом - «ліквідація збитковості та подолання негативних тенденцій, що мали місце останніми роками». Оздоровити економіку підприємства планується за рахунок відновлення втрачених позицій.

Зокрема, портофлот ОМТП у вересні поточного року займав всього 8% ринку буксирних послуг в Одеському порту. Зараз «вживаються заходи, які дозволять ліквідувати непрозору конкуренцію з іншими державними компаніями». За рахунок цього держпідприємство має намір до кінця року повернути 20-30% ринку. Мясковский висловив надію, що наведенню порядку на ринку буксирних послуг допоможуть і спеціальні заходи, передбачені Міністерством інфраструктури. Це дозволить підвищити доходи підприємства, які будуть спрямовані, зокрема, на відновлення технічного стану суден, які вже давно не ремонтувалися.

Олексій Мясковський призначений виконуючим обов'язки ДП «ОМТП» 22 жовтня 2019 року. Кабінет міністрів погодив кандидатуру Мясковського на посаду в.о. директора ДП «ОМТП» 16 жовтня 2019 року. Мінінфраструктури 30 вересня 2019 року звільнило від виконання обов'язків директора ДП «ОМТП» Віктора Войтка, який обіймав цю посаду з 24 листопада 2017 року.

Як повідомляла прес-служба Мінінфраструктури, за період перебування Войтка на посаді в.о. директора ДП «ОМТП» держстивідор значно погіршив фінансово-економічні показники діяльності, зокрема, в 2018 році при плановому розмірі чистого доходу від реалізації продукції 323,6 млн грн фактично отримано 164,9 млн грн, при плановому розмірі загальних доходів 552 млн грн фактично отримано 421,9 млн грн.

ДП «Одеський морський торговельний порт» є портовим оператором Одеського морського порту, проте фактичної стивідорної діяльності не здійснює. Згідно з організаційною структурою держстивідора, затвердженою та погодженою Мінінфраструктури, до складу підприємства входять Портофлот, Відокремлений структурний підрозділ «Судноремонтна верф «Україна», Служба механізації і технології, Інженерна служба, Автобаза, Несамохідна майстерня (ПСМ-650), Служба ІТ-технологій, Відділ закупівель, Навчальний центр, Служба охорони праці та промислової безпеки, соціальні об'єкти, адміністративні підрозділи.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати