Вверх

Миколаївський річковий порт відновив перевалювання гранульованого шроту

05 грудня 2019, 12:52

Миколаївський річковий порт відновив перевалювання гранульованого шроту

Перша партія шроту відвантажена на судно Akhmed Mahmudov. Фото: JSSC Ukrrichflot, Facebook

Миколаївський річковий порт почав надавати послуги перевалки побічних продуктів олієекстракційного виробництва — гранульованого шроту. Про це повідомила прес-служба Акціонерної судноплавної компанії (АСК) «Укррічфлот».

Зокрема, з грудня поточного року порт почав перевалку гранульованого шроту Малого приватного підприємства «Фірма «Ерідон» через заводські потужності ТОВ «Екотранс». «В рамках нового співробітництва 1 грудня здійснений перший захід судна — судно Akhmed Mahmudov було відшвартоване до причалу №6 Миколаївського річкового порту», — зазначила прес-служба.

Станом на 4 грудня завершувалося завантаження 6 тис. тонн шроту. Незважаючи на внесені погодою корективи, навантажувальні роботи здійснювалися у штатному режимі з нормою навантаження близько 2,5 тис. тонн на добу. «Спочатку, через навантажувальну галерею заводу шрот відвантажується на криті баржі, потім, після постановки барж «другим бортом», здійснюється фінальна перевалка плавкранами на морське судно», — зазначила прес-служба.

Згідно з повідомленням, до закінчення року Миколаївський річковий порт планує відвантажити ще дві суднові партії шроту, а в подальшому — вийти на показник не менше 12 тис. тонн щомісячної перевалки цього вантажу.

«У Миколаївському регіоні логістичні переваги «Укррічфлоту» полягають у тому, що в одних руках перебуває управління причалами, флотом і плавкранами. Це дозволяє чітко і швидко координувати процес на різних етапах і, як результат — надавати якісну комплексну послугу», — сказано у повідомленні.

АСК «Укррічфлот» — найбільший річковий перевізник України. До складу компанії входять Дніпровський, Запорізький, Миколаївський і Херсонський річкові порти. З серпня 2007 року компанія входить до групи «Енергетичний стандарт» Костянтина Григоришина.

Сукупна річна пропускна здатність річкових портів компанії становить 10 млн тонн. Довжина причального фронту в портах — 6,4 кілометра, обсяг складських площ — 180 тис. Квадратних метрів. Компанія володіє двома елеваторами в Дніпрі і Херсоні і критими складами потужністю одноразового зберігання 80 тис. Тонн зернових. Флот компанії складають понад 200 самохідних та несамохідних суден дедвейтом 1-6 тис. Тонн, які працюють на перевезеннях експортно-імпортних вантажів та вантажів іноземних фрахтувальників у Середземноморському, Азово-Чорноморському, Дунайському басейнах і вантажів вітчизняних споживачів на внутрішніх водних шляхах України.

Компанія в 2018 році перевезла внутрішніми водними шляхами України 2,4 млн тонн вантажів (без урахування внутрішньопортових перевезень у Миколаївському та Херсонському морських портах, рейдових операцій). Основні вантажі — метал, пісок, зерно. Обсяг перевалки вантажів через порти компанії склав 4,1 млн тонн.

Найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати