Вверх

Порт «Південний» та морські агенти обговорили збільшення кількості буксирів у проводках

13 вересня 2019, 12:39

Адміністрація порту «Південний» та представники агентських компаній обговорили питання врегулювання буксирного забезпечення суден у порту.

Як повідомила прес-служба адміністрації порту, одне з останніх розпоряджень капітана морського порту «Південний» «Про буксирне забезпечення суден» викликало жваве обговорення у портовому товаристві. Існує думка, що збільшення кількості буксирів для проведення операцій із суднами в порту є недостатньо обґрунтованим.

«Задля врегулювання конфліктної ситуації учасники зустрічі запропонували комплекс дій, що мають забезпечити наявність чітких та обґрунтованих правил, які будуть регламентувати проведення буксирних операцій. Найближчим часом учасники зустрічі планують надати свої пропозиції щодо змін до розпоряджень капітана морського порту Південний «Про буксирне забезпечення суден», — повідомила прес-служба.

Планується чітко визначити необхідну кількість буксирів для проведення буксиро-кантувальних робіт для кожного типу суден та їх проведення до/з першої пари підхідного каналу та у зворотному напрямку. Також були озвучені пропозиції щодо актуалізації Обов’язкових постанов по порту.

Начальник адміністрації морського порту «Південний» Віталій Ліпський, підсумовуючи висловлювання учасників зустрічі висловив сподівання, що за умови ефективної взаємодії між Адміністрацією порту та представниками агентських компаній і портових операторів проблему вдасться вирішити. Він запропонував присутнім консолідувати зусилля, зібрати усі обґрунтовані пропозиції та передати їх капітану порту «Південний» для опрацювання та внесення змін у розпорядження з урахуванням аргументів зацікавлених сторін.

У морському порту «Південний» у понеділок сіло на мілину судно Kiliya після введення капітаном порту від Морської адміністрації додаткового буксирного супроводження суден із метою посилення безпеки мореплавства.

Раніше директор компанії «Новік» Таріел Хаджишвілі повідомляв, що питання введення додаткового буксирного супроводження суден від воріт порту до першого буя обговорювалося на нараді в порту «Південний» минулого тижня. За його словами, новий захід «значно збільшить витрати судновласників». «На нараді «капітан порту» мотивував свою позицію безпекою мореплавства і неодноразово говорив про те, що в іншому випадку існує великий ризик того, що в будь-який момент аварійне судно може перекрити ворота порту. Протягом тридцяти років буксирний супровід потрібен був лише для суден дедвейтом понад 100 ТМТ, або ж тих, які перевозять небезпечні вантажі. Але з вересня поточного року раптом раптово «капітан порту» від Морської адміністрації побачив нові ризики для безпеки. Або не ризики, а щось інше є для нього мотивацією?», — зазначив Хаджишвілі.

Морський порт «Південний» розташований на берегах Аджаликського лиману на північно-західному узбережжі Чорного моря. Кількість вантажних причалів — 19, довжина вантажного причального фронту — 4,946 кілометра. З 21 червня 2014 року в порту затверджена осадка 18,5 метра. Гавань є найглибоководнішою в українській акваторії Чорного моря.

Відповідно до реєстру АМПУ, в порту працюють ТОВ «Трансінвестсервіс», ДП «МТП «Южний», ТОВ «Олсідз Блек Сі», ТОВ «Дельта Вілмар СНД», ПАТ «Одеський припортовий завод», ПАТ «Укртранснафта», ТОВ «Боріваж», ДП «Сісайд-Україна», ТОВ «Рісойл — Південь» та інші портові оператори.

Морпорт «Південний» у 2018 році збільшив вантажообіг порівняно з 2017 роком на 1,9% — до 42,702 млн тонн. Питома вага порту у вантажообігу морських портів України відповідала рівню 2017 року — 31,6%.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати