Вверх

Термінал ЄВТ забезпечить перевалку пшениці Soufflet і Cargill

01 липня 2019, 17:33

Термінал ЄВТ забезпечить перевалку пшениці Soufflet і Cargill

Угоди з двома глобальними агротрейдерами підписані наприкінці червня. Фото: EVT, Facebook

ТОВ «ЄВТ Грейн» (Миколаїв), що оперує терміналом з перевалки зернових вантажів ТОВ «Компанія «Євровнешторг» (ЄВТ) у спеціалізованому морському порту (СМП) «Ольвія», в 2019-2020 маркетинговому році (МР, липень 2019 — червень 2020) забезпечить експортну перевалку пшениці для двох найбільших агротрейдингових компаній — Soufflet Négoce і Cargill через новий морський термінал «Євровнешторг» у Миколаєві.

Як повідомила прес-служба ТОВ «ЄВТ Грейн», наприкінці червня були підписані угоди з Soufflet Agro Ukraine, дочірньою компанією французької агропромислової групи Soufflet Négoce, і ТОВ «АТ Каргілл», дочірнім підприємством американської корпорації Cargill. Згідно з підписаними документами сторони домовилися про умови прийому, зберігання, документального оформлення перевалки на морському зерновому терміналі «Євровнешторг».

«Раді, що в новому сезоні нашими клієнтами стали топ-експортери агрокультур. На сьогодні термінал може забезпечити перевалку близько 3% всього експорту зернових України. У перспективі плануємо збільшити потужності і щорічно обробляти до 8%. Своїм клієнтам ми пропонуємо найкращу послугу експорту зерна «під ключ». Потрібно лише доставити продукцію будь-яким зручним способом — автотранспортом, залізницею або річковим транспортом до нашого терміналу, всю іншу роботу ми беремо на себе. Сучасне обладнання та висококваліфікований колектив терміналу виконає всі подальші процедури», — зазначив директор ТОВ «ЄВТ Грейн» Сергій Гунько.

Раніше ТОВ «ЄВТ Грейн» підписало угоду про перевалку з Louis Dreyfus Company.

ТОВ «ЄВТ Грейн» є портовим оператором СМП «Ольвія» (причал №4). Компанія оперує терміналом ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», який спеціалізується на перевалці зернових і шроту. Річна пропускна здатність ― 1,5 млн тонн зерна. Термінал обробив перше судно в грудні 2018 року.

На сьогодні завершено будівництво першої черги терміналу. Побудовані операційна акваторія, підхідний канал і власний причал довжиною 280 метрів і глибиною 11,5 метра, що дозволить приймати судна Handysize і Capesize. Потужності зберігання представлені критим складом обсягом 90 тис. тонн і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн.

У вересні 2019 року очікується завершення другої черги будівництва. Буде зведений другий склад підлогового зберігання на 90 тис. тонн. Після введення другої черги річний обсяг перевалки досягне 2 млн тонн, після закінчення третьої черги будівництва термінал вийде на річну перевалку 4 млн тонн.

Найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати