Вверх

Термінал ЄВТ приймає перші партії ріпаку та гороху компанії Glencore

04 липня 2019, 18:08

ТОВ «ЄВТ Грейн» (Миколаїв), якео оперує терміналом з перевалки зернових вантажів ТОВ «Компанія «Євровнешторг» (ЄВТ) у спеціалізованому морському порту (СМП) «Ольвія», буде надавати послуги перевалки сільськогосподарських вантажів компанії Glencore Agriculture B.V. в 2019-2020 маркетинговому році (МР, липень 2019 - червень 2020).

Як повідомила прес-служба ТОВ «ЄВТ Грейн», відповідну угоду компанії підписали наприкінці червня. Згідно з документом, портовий оператор надасть трейдеру послуги внутрішньопортового експедирування, перевалки та оформлення вантажу на терміналі ЄВТ.

Як поінформувала прес-служба, сторони розпочали співпрацю з перевалки ріпаку та гороху. Перші партії цих культур вже надходять на термінал, йде накопичення і формування суднових партій.

«На сьогодні майже 90% вирощеного в Україні ріпаку та понад 70% гороху йде на експорт. Основні покупці - країни Азії, Європи і Африки. Наш термінал - універсальний і готовий забезпечити перевалку і якісне зберігання понад більш як дев'яти видів зернових, олійних і бобових вантажів, у тому числі ріпаку та гороху. Радий, що нашим партнером став провідний трейдер аграрної продукції в Україні», - зазначив директор ТОВ «ЄВТ Грейн» Сергій Гунько.

У червні 2019 року ТОВ «ЄВТ Грейн» підписало угоди про перевалку з глобальними агротрейдерами Louis Dreyfus Company Suisse S.A., Soufflet Négoce і Cargill.

ТОВ «ЄВТ Грейн» є портовим оператором СМП «Ольвія» (причал №4). Компанія оперує терміналом ТОВ «Компанія «Євровнєшторг», який спеціалізується на перевалці зернових і шроту. Річна пропускна здатність ― 1,5 млн тонн зерна. Термінал обробив перше судно в грудні 2018 року.

На сьогодні завершено будівництво першої черги терміналу. Побудовані операційна акваторія, підхідний канал і власний причал довжиною 280 метрів і глибиною 11,5 метра, що дозволить приймати судна Handysize і Capesize. Потужності зберігання представлені критим складом обсягом 90 тис. тонн і чотирма силосами по 6,5 тис. тонн.

У вересні 2019 року очікується завершення другої черги будівництва. Буде зведений другий склад підлогового зберігання на 90 тис. тонн. Після введення другої черги річний обсяг перевалки досягне 2 млн тонн, після закінчення третьої черги будівництва термінал вийде на річну перевалку 4 млн тонн.

Найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати