Вверх

Учасники концесійних конкурсів можуть поліпшувати заявки — Бойчук

09 грудня 2019, 17:18

Учасники концесійних конкурсів можуть поліпшувати заявки — Бойчук

Конкурсна комісія гарантує максимально об'єктивну оцінку конкурсних пропозицій. Фото: seaport.kherson.ua

Конкурсна комісія з відбору концесіонера майна ДП «Херсонський морський торговельний порт» (ХМТП) буде оцінювати конкурсні пропозиції компаній, які подали заявки і пройшли кваліфікацію, за трьома параметрами. Про це повідомив керівник проектного офісу SPILNO Тарас Бойчук на брифінгу в понеділок, передає кореспондент сайту «Порти України».

«Є три складові. Це технічний і юридичний регламенти, а також фінансовий. Технічний і юридичний будуть розкриватися конкурсною комісією вже до кінця цього року. Це не такі складні документи, як документи для попередньої кваліфікації. Компанії їх вже подали, і як тільки комісія оцінить ці документи, приблизно 10 січня — почнеться фінансова оцінка цих пропозицій. Фінансові пропозиції, по суті, є вирішальними: в залежності від того, який обсяг інвестицій, концесійних платежів, інвестицій у місцеву інфраструктуру тощо. Хто з інвесторів подасть найкращу конкурсну пропозицію — той і буде визнаний переможцем», — заявив Бойчук.

Сама процедура оцінки конкурсних пропозицій, за його словами, є максимально об'єктивною, оскільки підрахунок ведеться за допомогою формули, без будь-якого втручання з боку членів комісії. «Члени комісії затвердили конкурсну документацію і визначили конкретні параметри, які будуть оцінюватися — і власне через Excel-файл буде здійснюватися ця оцінка прозоро, публічно. І ми переконані в тому, що це буде хорошим прикладом того, як можна і потрібно реалізовувати ці проекти концесії», — зазначив керівник проектного офісу SPILNO.

Подані компаніями конкурсні пропозиції не є остаточними, і можуть удосконалюватися в процесі оцінки. «За цей час учасники оцінки можуть удосконалювати свої конкурсні пропозиції. Вони можуть запропонувати ще кращі умови. (...) По суті, вісім компаній сформували чотири консорціуми, які подали ці конкурсні пропозиції. Ми переконані, що така конкуренція буде сприяти тому, що учасники конкурсу будуть пропонувати ще кращі умови, ніж у своїх початкових пропозиціях», — наголосив Бойчук.

У конкурсі на концесію майна ДП «ХМТП» візьмуть участь чотири учасники, зокрема, Busserk (Туреччина), ТОВ «Спеціальна компанія «Морський порт Херсон», ТОВ «Рісойл-Херсон» і ТОВ «Укрморпорт» (всі три — Україна). Як очікується, конкурсна комісія визначить переможця концесійного конкурсу в середині січня 2020 року.

Прийом заявок на участь у конкурсі на концесію ДП «ХМТП» проводився з 8 жовтня по 6 грудня 2019 року.

Міністерство інфраструктури оголосило про проведення конкурсів на концесію майна ДП «Стивідорна компанія (СК) «Ольвія» і ДП «ХМТП» і відповідного майна ДП «Адміністрація морських портів України» 12 вересня 2019 року.

ДП «СК «Ольвія» і ДП «ХМТП» є майданчиками реалізації пілотних проектів концесії в портовій галузі. Пілотні проекти затверджено Мінінфраструктури 23 червня 2016 року. ТЕО пілотних проектів розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. При підготовці ТЕО проведено системний аналіз ринку, виконано фінансову, технічну, екологічну та юридичну експертизи.

Станом на жовтень 2019 року зацікавленість у концесії держстивідорів «Ольвія» і ХМТП виявляли понад 40 компаній з 12 країн.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати