Вверх

У порту «Ольвія» створять військову стивідорну компанію

20 лютого 2019, 16:26

У порту «Ольвія» створять військову стивідорну компанію

Передача частини нерухомості до «Укроборонпрому» не вплине на проект концесії СК «Ольвія» Фото: sc-olvia.com

Кабінет міністрів на засіданні в середу схвалив передачу з підпорядкування Міністерства інфраструктури в управління держконцерну «Укроборонпром» частини нерухомості ДП «Стивідорна компанія (СК) «Ольвія» і створення на його базі стивідорної компанії для обробки військових вантажів. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Згідно з документом, в управління держконцерну передається нерухоме майно держстивідора в Миколаєві по вул. Айвазовського, 29 і 29/1: склади, відкриті складські ділянки, каналізація, електро- і водогін, освітлювальні конструкції, господарські та офісні будівлі, ділянки автодороги і залізниці.

Як уточнило агентству джерело в уряді, рішення про перепідпорядкування «Укроборонпрому» Спеціалізованого морського порту «Ольвія» (колишній СМП «Октябрьск») прийнято на виконання рішення РНБО від 27 січня 2016 року «Про основні показники державного оборонного замовлення на 2016 рік».

Керівник Проектного офісу SPILNO Тарас Бойчук в коментарі порталу ЦТС зазначив, що передача «Укроборонпрому» частини нерухомості держстивідора «Ольвія» не означає відмову від ідеї його концесії. «Це непрофільні активи, які не входять в об'єкт концесії. Тому це не впливає на концесію», — заявив Бойчук.

За словами керівника ДП «СК «Ольвія» Руслана Олійника, так як рішення РНБО про передачу частини майна держстивідора до «Укроборонпрому» прийнято давно, воно було враховане в концесійному проекті.

ДП «СК «Ольвія» і ДП «Херсонський морський торговельний порт» є майданчиками реалізації пілотних проектів концесії в портовій галузі. Оголошення концесійних конкурсів очікується до закінчення поточного року. ТЕО проектів концесії розроблені консорціумом міжнародних консультантів, сформованим ЄБРР і IFC. Пілотні проекти концесії держстивідорів затверджені Міністерством інфраструктури 23 червня 2016 року.

Станом на вересень 2018 року зацікавленість в концесії держстивідорів «Ольвія» і ХМТП виявили більш ніж 25 українських і зарубіжних компаній. У числі цих компаній — «Дніпро карго», «Метінвест», «Портінвест», «Укррічфлот», Bunge (Сполучені Штати Америки), COFCO Agri Ukraine (Китай), Mitsubishi Corparation (Японія), POSCO Daewoo (Корея) та інші.

У вересні 2018 року представники британської Nectar Group і катарської QTerminals оглянули територію та виробничі потужності госстівідора «Ольвія». Проектом концесії госстівідора цікавляться компанії «Нібулон» і China Harbour Engineering Company.

ДП «СК «Ольвія» є єдиним оператором Спеціалізованого морського порту «Ольвія». ДП «СК «Ольвія» в 2017 році збільшило вантажообіг у порівнянні з 2016 роком на 13,4% — до рекордних 2,51 млн тонн.

Читайте найголовніші новини на нашому Телеграм-каналі, підписуйтеся також на наш ютуб-канал

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.

Коментарі


Коментувати