Вверх

Морадміністарція почала відкрито «доїти» судновласників

Ігор Гошовський, Шеф-редактор ports.com.ua
28 травня 2019

Морська адміністрація вже відкрито почала заводити всіх учасників портового ринку в нову корупційну систему. З цією метою (це вже очевидно) вона і створювалася.

Першим дзвінком стало те, що 20 травня капітан порту від МАУ в Миколаєві, спираючись на незаконне прохання екологічного інспектора, заборонив вихід в море судну Praetorius, ігноруючи постанову уряду, яка забороняє такі дії.

Але 27 травня продзвенів другий дзвінок і дуже гучний. Наказом в.о. міністра інфраструктури Лавренюка був звільнений капітан морського порту Одеської філії АМПУ Олександр Антонов, відомий відкритою і чесною позицією проти корупції в портах. Скан наказу дивіться у вкладенні нижче.

В результаті в Одеському порту залишився капітан Морської адміністрації, призначений тільки їх наказом. Наказу міністерства про призначення нового капітана порту згідно вимог закону (а саме ст. 77 КТМ) не було.

Вже на другий день, 28 травня, капітан від морської адміністрації в порту Одеса відмовився оформлювати дозвіл на відхід судна Maritime Coaction, поки не буде проведена оплата судновласником самостійно або через агента рахунку ДП «Морречсервіс» на послуги з організаційно-технічного забезпечення процедур по відходу і приходу судна.

На заяву про необов'язковість оплати (лист від Морської адміністрації дивіться у вкладенні) цих послуг, капітан очікувано не відреагував.

У квітні «Асоціація морських агентів України» зверталася в ДП «Сервісний центр Морського та річкового транспорту» за роз'ясненнями і отримала чітку відповідь: «Договір про надання сервісних послуг складається відповідно до чинного законодавства виключно на підставі взаємного волевиявлення сторін шляхом надання ДП «Моррічсервіс» заяви про приєднання». Також там сказано, що ДП «Морречсервіс» не вимагає плати за оформлення приходу/відходу суден у морських портах.

На якій підставі судновласнику був виставлений рахунок на 7 тисяч грн?

За інформацією, яку ми отримуємо від судновласників, представники Морської адміністрації починають незаконно нав'язувати договір про приєдналися щоб уникнути «нікому не потрібних проблем».

Мета зрозуміла: нав'язати всім учасникам портового ринку свої незаконні послуги. Люди прийшли в морську галузь добре заробляти і для цього таку прекрасну багатоходову реформу провели у вигляді схеми з двома капітанами в порту, створенням «Моррічсервісу», новими правилами дипломування моряків та іншими «прогресивними» ідеями.

От тільки біда, що рівень несприйняття їх чорних мерзенних справ і в суспільстві, і в бізнесі дійшов до такої межі, що так просто і тихо «доїти» порти вже не вийде.

Лист роз'яснення від ДП «Сервісний центр Морського та річкового транспорту»

Лист роз'яснення від Морадміністрації

Наказ про звільнення капітана Антонова

Рахунок судну Maritime Coaction

Читайте також Трансшип домігся виключення запису про затримання судна із системи Чорноморського меморандуму як незаконної

Мнение автора колонки может не совпадать с мнением редакции сайта
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакції.
Все мнения автора

Коментарі


Коментувати